سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاهای دیدنی تفلیس

سلام به دوستان عزیز امروز می خواهم سه تا از جاهای دیدنی تفلیس را برایتان معرفی کنم.
تفلیس بزرگترین شهر گرجستان و البته پایتخت گرجستان محسوب شده و گردشگران زیادی هم دارد ، با من همراه باشید تا با تعدادی از جاهای دیدنی تفلیس آشنا شویم.

محله ی حمام ها

یکی از جاهای دیدنی تفلیس محله ی حمام های ان است که مطمئن باشید بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.
وجود تعداد زیادی از چشمه های آب گرم در شهر تفلیس باعث ساخت این محله و حمام ها شده است.
جالب است بدانید این چشمه ها به دلیل داشتن گوگرد شفا بخش نیز هستند و برای بهبود بخشیدن ناراحتی های پوستی و بدن درد از این چشمه ها استفاده می شوند.


حمام ها در بافت یک محله ی قدیمی واقع و گنبد های زیبا و بامزه ی ان ها بیشتر از هرچیزی توجه گردشگران را به خود جلب می کند.
اگر تصمیم به بازدید از این حمام ها دارید بین انتخاب حمام عمومی و خصوصی مختارید ، در حمام های خصوصی شما برای خود یک وان خواهید داشت ولی در حمام های عمومی که ارزان قیمت تر هستند حوضچه قرار دارد و می توانید در حوضچه خود را حمام کنید.

کلیسای صخره ای

کلیساهای صخره ای در سطح جهان انگشت شمار هستند و کلیسای صخره ای تفلیس یکی از کلیساهای صخره ای نادر در سطح جهان به شمار می رود.


یک راهب هم در این کلیسا بیست سالی است که سکونت داشته و مریدان زیادی هم دارد که غذای هرروزش را تامین می کنند.
بازدید از این کلیسای صخره ای برای کسانی که ناتوانی دارند و همچنین افراد مسن مناسب نیست زیرا بالا رفتن از صخره ها کمی سخت است.

پارک آبی جینو پارادایز

یکی دیگر از جاهای دیدنی تفلیس پارک های ابی آن است که پارک ابی جینو پارادایز یکی از ان ها است.


اگر به دنبال هیجان هستید و از یکنواختی زندگی خسته شدید پس حتما از این پارک ابی که دارای امکانات بسیاری از جمله فوت کورت ، باشگاه ، پایگاه سلامت و... است دیدن کنید .
این پارک ابی از ساعت 10 صبح تا 9 شب پذیرای شما دوستان عزیز است.