سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک آبی دبی

سلام امروز می خواهیم درباره ی یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی ، پارک آبی دبی که هفتمین پارک آبی برتر دنیا محسوب می شود صحبت کنیم.
پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین و معروفترین پارک های آبی دبی است که گردشگران زیادی هم دارد و تاکنون توانسته چند جایزه هم بدست اورد.


پیشنهاد میکنم اگر اهل هیجان و تفریحات آبی هستید در سفر به دبی برای تجربه ی هیجان بیشتر حتما از این پارک آبی که تعداد زیادی وسایل بازی دارد و بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است دیدن کنید.
در پارک آبی دبی می توانید از وسایل بازی آبی مثل سرسره های طولانی و هیجان انگیز ، تعدادی استخر ، موج سواری و... استفاده کنید و خیالتان هم راحت باشد که آب بسته به فصل و اب و هوا روی سرد و یا گرم تنظیم می شود.
در واقع هر کسی با هر سن و سالی و هر وضعیتی می تواند از وسیله های این پارک استفاده کند و جالب است بدانید  حتی برای معلولان و زنان باردار هم وسیله ی بازی وجود دارد.
بلیط را هم می توانید به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری تهیه کنید که البته خرید بلیط آنلاین ارزان تر و به صرفه تر است و باید بدانید که قیمت بلیط برای هر شخصی متغیر است زیرا قیمت بلیط بر اساس قد افراد تعیین می شود.

اگر در این پارک احساس گرسنگی کردید اصلا نگران نباشید زیرا  3 رستوران وجود دارد که می توانید در آن ها خود را به خوردن غذای خوشمزه دعوت کنید.

اگر هم قصد خریدن یک سوغاتی یا یادگاری کوچک برای عزیزانتان را دارید می توانید از دو فروشگاه موجود سوغاتی خود را تهیه کنید.
این پارکاز روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 19 و در روز جمعه از ساعت 10 الی 22 و در روز شنبه از ساعت 10 الی 20 پذیرای شما گردشگران عزیز است.
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، منطقه جمیرا، ناحیه جمیرا 2، خیابان جمیرا، رو به روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی.