سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میدان تکسیم

سلام دوستان گل ،امروز می خواهم برایتان از میدان تکسیم استانبول که به آن میدان تقسیم هم می گویند تعریف کنم ،بامن همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.
میدان تکسیم استانبول در واقع یکی از مهترین میادین و جاهای دیدنی استانبول محسوب می شود که در مناطق اروپایی استانبول واقع شده است.

این میدان بسیار پر اهمیت است و در واقع مرکز اصلی کشور ترکیه محسوب می شود.

در میدان تکسیم شما شاهد چیزهای مختلف و البته شلوغی و ترافیک خواهید بود ، در این میدان انواع رستوران ها و اغذیه فروشی هایی وجود دارد که به هیچ عنوان نباید طعم غذای آن ها را ازدست بدهید ،همچنین بناهای تاریخی ، فروشگاه های متنوع زیادی و بناهای مختلف دیگری در این میدان معروف وجود دارد.
در ادامه به معرفی تعدادی از جاهای دیدنی این میدان خواهم پرداخت.

پارک گردشگری

اگر اهل پیاده روی هستید بازدید از پارک تقسیم که آب و هوای خوبی هم دارد انتخاب خوبی به نظر می رسد.
این پارک از اهمیت بالایی برای مردم ترکیه برخوردار است و زمانی دولت ترکیه قصد تخریب این پارک را داشته که مردم به اعتراض و دفاع از این پارک پرداخته و در واقع مانع از تخریبه آن شدند.

خیابان استقلال

برای علاقه مندان به خرید بازدید از این خیابان بی نظیر و فوق العاده است زیرا دور تا دور این خیابان پر از مغازه های مختلفی است که اجناس مختلف از برندهای مختلف و معروف را به فروش می رسانند.
همچنین باید بدانید ورود اتومبیل و موتور سیکلت در این خیابان ممنوع است.


البته یک تراموای قدیمی در این خیابان وجود دارد که می توانید تجربه سوار شدن در ان را امتحان کنید.

انتخاب هتل برای اقامت

اگر از میدان تکسیم استانبول خوشتان امده و دوست دارید در نزدیکی این میدان باشید تا باخیال راحت از جاهای دیدنی ان دیدن کنید پیشنهاد میکنم یکی از هتل های متعددی که در این میدان قرار دارد را بنا بر مقدار بودجه ی خود انتخاب کنید، هتل های میدان تکسیم یا تقسیم استانبول دارای امکانات لوکس و متعددی برای گردشگرلن هستند و از سه ستاره گرفته تا هتل پنج ستاره را در این میدان خواهید دید.
در ضمن باید بدانید ایسگاه مترویی که در این میدان واقع شده کار شما را برای بازدید از اماکن گردشگری استانبول راحت می کند و البته استفاده از مترو بسیار با صرفه تر و کم هزینه تر از وسایل نقلیه ی دیگر است.