سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبی مال

سلام به همه ی دوستان گلی که عاشق سفر هستن امروز می خواهم به طور مفصل تر درباره دبی مال دبی که حتما نام آن به گوشتان خورده صحبت کنم .
دبی مال دبی بزرگترین مرکز خرید جهان و البته یکی از مهمترین و مع روف ترین مکان های گردشگری دبی محسوب می شود وافرادی که عاشق خرید کردن هستند به هیچ عنوان نباید بازدید از دبی مال دبی را از دست بدهند.
این مرکز خرید  دارای چهار طبقه و بیشتر از 1200 مغازه مختلف است که هر چیزی که بخواهید و فکرش را بکنید در آن خواهید یافت از عطر های متفاوت از برندهای مختلف و مطرح  تا لوازم آرایشی و بهداشتی و جواهرات زیبا و انواع لباس ها، وسایل خانه و...

علاوه بر اینکه این مرکز خرید دارای تنوع بسیار زیاد است و هرکس با هر بودجه ای می تواند از آن خرید کند و دست خالی بیرون نرود نباید امکانات تفریحی جالب و متنوع  موجود در ان نادیده بگیریم.

اگر شما کودکی به همراه دارید اصلا نگران اذیت های او نباشید زیرا می توانید او را در شهربازی بگذراید تا سرش گرم شود و کلی به او خوش بگذرد سپس خودتان با خیال راحت به خریدتان بپردازید و پاساژ گردی کنید.
شهربازی این مرکز خرید در میان شهربازی های سرپوشیده ی دیگر دبی حرف اول را می زند.

در ضمن اگر دلتان برای بازی کردن با سگا تنگ شده می توانید به پارک سگا سری بزنید و از دیدن ان همه بازی متنوع و مختلف هیجان زده شوید.
اگر به اسکی هم علاقه دارید باید بدانید که در این فروشگاه زمین مخصوص اسکی وجود دارد و در روزهای خاص کلاس اسکی هم برای علاقه مندان برگذار می شود که می توانید در این کلاس ها شرکت کنید.
تفریح دیگری که در این فروشگاه می توانید از ان بازدید کنید از آکواریوم زیبای آن  که بیش از 30000 گونه ی مختلف در ان وجود دارد است .
همچنین  می توانید به 22  سینمای موجود در این فروشگاه بزرگ بروید وی فیلم تماشا کنید یا در رستوران های مختلف آن که تعدادشان به 160 تا می رسد بنشینید و خستگی بعد از خرید خود را رفع و تجدید قوا کنید و از ویوی دریاچه برج خلیفه نهایت لذت را ببرید.

فروشگاه دبی از روز یکشنبه الی چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 22 شب و و در روزهای پنجشنبه تا شنبه 10 صبح تا 1 بامداد پذیرای شما گردشگران عزیز است.