سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جاهای دیدنی دبی

امروز می خواهیم با جاهای دیدنی دبی آشنا شویم.
از آنجایی که دبی به ایران نزدیک است و گردشگران زیادی از ایران به دبی می روند آشنایی با تعدادی از جاهای دیدنی دبی خالی از لطف نیست.
برج خلیفه
برج خلیفه واقع در دانتاون دبی در سال 2010 افتتاح شده و باید بدانید که برج خلیفه با ارتفاع 28 مترجزء بلندترین آسمان خراش های دنیاست.
باید بدانید که نام برج خلیفه اول قرار بوده که برج دبی باشد اما نایب رییس دولت امارات متحده عربی به خاطر خلیفه دبی که برای ساخت این آسمان خراش کمک های مالی بسیاری کرده بوده نام ان را برج خلیفه گذاشته است.


برج خلیفه دارای 163 طبقه و 58 آسانسور است که با سرعت بسیار بالا شما را بین طبقات جا به جا خواهند کرد.
این آسمان خراش به زیبایی در آسمان این شهر آشکار است و به راحتی می توانید آن را در آسمان ببینید خصوصا در تاریکی هوا که به طور زیبایی می درخشد.
برج خلیفه دارای هتل ها و اپارتمان های متعددی و همچنین امکانات بسیاری از جمله استخر، خدمات سلامت و زیبایی و...است.
دبی مال
اگر از آن دسته از افرادی هستید که به خرید علاقه دارید پس در بازدید از جاهای دیدنی دبی بازدید از دبی مال دبی را که بزرگترین که بزرگترین مرکز خرید جهان است را به هیچ عنوان از دست ندهید.
این فروشگاه دارای 1200 مغازه متنوع و مختلف است و شما هر چیزی را که بخواهید در این فروشگاه بزرگ پیدا خواهید کرد از جمله انواع پوشاک ، کیف و کفش ، طلا و...
علاوه بر خرید در این فروشگاه تفریحات گوناگونی برای شما وجود دارد از جمله اسکیت سواری ،بازی های کامپیوتری مختلف ، تماشای آبنما و...
باید بدانید که دبی مال قوانین خاص خود را دارد مثلا حق استعمال دخانیات را ندارید یا نمی توانید حیوانات خانگی را با خود به دبی مال بروید.

ساحل جمیرا
ساحل جمیرا یکی از معروفترین سواحل دبی منظره ای فوق العاده زیبا و رویایی برای گذراندن تعطیلات شما است و اگر اهل والیبال هستید باید بدانید مکانی مخصوص والیبال در این ساحل وجود دارد .
علاقه مندان به کتاب هم باید بدانند در این ساحل کتابخانه ای وجود دارد که می توانید به مطالعه کتاب ها بپردازید و ریلکس کنید.

پارک آبی اتلانتیس دبی

یکی دیگراز جاهای دیدنی دبی پارک آبی آتلانتیس است.
این پارک مربوط به هتل آتلانتیس است که یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های دبی محسوب می شود ، در این پارک آبی شما می توانید هیجان را تجربه کنید سرسره های مختلف سوار شوید ،به دلفین ها سر بزنید ، غواصی کنید ،آکواریوم را تماشا کنید و...

برای استفاده از تفریحات این پارک آبی باید بلیط را به صورت آنلاین تهیه کنید .