سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاتایا کجاست؟

 

https://www.safarbank.net/attraction/15/3

سلام به دوستان عزیز امروز می خواهم برایتان در مورد پاتایا یکی از دیدنی ترین شهرهای تایلند صحبت کنم و در واقع راهنمای سفر به پاتایا را برایتان شرح دهم.
تایلند دارای آب و هوای فوق العاده و گردشگران زیادی است و پاتایا به عنوان شهری ساحلی با جاذبه های بسیار در سفر به تایلند همیشه مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.
پاتایا کجاست؟
پاتایا شهری ساحلی واقع در ساحل شرقی خلیج تایلند است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
سواحل تماشایی
پاتایا شهری است با سواحل فوق العاده زیبا همانند ساحل ناکلوآ ،ساحل وانگ آمات ،ساحل بانگ سارای ،ساحل دانگتان و...
توصیه میکنم اگر دلتان می خواهد تماشایی ترین سواحل را ببینید و از قدم زدن در ان ها لذت ببرید حتما سری به پاتایا بزنید.
علاوه بر قدم زدن تفریحات زیادی در سواحل پاتایا وجود دارد از جمله جت اسکی ، موج سواری ،قایق سواری و تفریحات ابی دیگر.
گلف
همچنین باید بدانید پاتایا با داشتن زمین های گلف متعدد می تواند سرگرمی خوبی برای علاقه مندان به گلف باشد.
معابد پاتایا
اگر مثل من از آن دسته ازافرادی هستید که بازدید از اماکن مذهبی را دوست دارید توصیه میکنم در سفر به پاتایا تماشای معابد معروف ان همانند خانه مقدس حقیقت ، معبد یانسانگ وارارام پاتایا و...را از دست ندهید.
در خانه مقدس حقیقت پاتایا شما می توانید انواع مجسمه های بودا و هندو را ببینید همچنین در این معبد می توانید به تماشای نمایش دلفین ها پرداخته که بسیار زیبا و سرگرم کننده است.
بازار پاتایا
قطعا خرید کردن و تهیه ی سوغاتی بخش جدایی نا پذیر از سفر است و همه ی ما در سفرهایمان سعی می کنیم سری به مراکز خرید بزنیم در سفر به پاتایا به هیچ عنوان نباید بازدید از بازار شناور ان را از دست بدهیم.
بازار شناور پاتایا بازاری دیدنی و فوق العاده جداب است که به جای مغازه های متعدد شما باید از قایق های شناور روی آب خرید کنید!
در بازدید از بازار شناور پاتایا علاوه بر خرید از منظره ی دیدنی و رنگی رنگی بازار هم بهره مند خواهید شد.
دنیای زیر آب پاتایا
اگر علاقه مند به بازدید از جانداران دریایی هستید پس باید بازدید از دنیای زیر اب پاتایا را در برنامه یخود قرار دهید.
دنیای زیر اب پاتایا مکانی سرگرم کننده و فوق العاده برای رده های سنی مختلف است که حدود 4000گونه ی مختلف را به نمایش گذاشته و اوقات خوشی را برای شما خواهد ساخت.





مراکز خرید تفلیس

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز ،امروز می خواهیم با تعدادی از مراکز خرید تفلیس ، پایتخت گرجستان آشنا شویم.
معمولا خرید کردن برای همه ی ما خصوصا خانم ها بخش هیجان انگیز و لذت بخش سفر است و دوست داریم چیزهایی به عنوان یادگاری برای خودمان یا عزیزانمان بخریم تا بعدها با دیدن آن ها یاد خاطرات سفرمان بیفتیم و لبخند بزنیم، آشنایی با مراکز خرید خالی از لطف نیست زیرا شما در صورت سفر به آن شهر یا کشور خواهید دانست که به کجا رفته و چه چیزی بخرید.

تفلیس مال

تفلیس مال یکی از لوکس ترین مراکز خرید تفلیس محسوب می شود که دارای 108 مغازه مختلف است که در آن ها می توانید انواع اجناس با تنوع بالا را از برندهای مختلف مشاهده کنید.
در ضمن اگر گرسنه شدید یا خواستید خود را به نوشیدن فنجانی قهوه دعوت کنید باید بدانید در تفلیس مال کافی شاپ و رستوران هم وجود دارد.
تفلیس مال از ساعت 10 صبح الی 10 شب پذیرای شما عزیزان خواهد بود.

مرکز خرید اوراسیا

بکی از بهترین مراکز خرید تفلیس خصوصا برای کسانی که طرفدار مد هستند مرکز خرید اوراسیا محسوب می شود.
مرکز خرید اوراسیا دارای 100 مغازه مختلف است که در آن ها می توانید جدید ترین مدهای روز را از برندهای متنوع مشاهده کنید.
این مرکز خرید مساحتی نزدیک به 7400 متر مربع دارد و باید خیالتان را راحت کنم که دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند رستوران ،کافه ،پارکینگ ، اینترنت پرسرعت ، محل بازی کودکان و...است.
اگر قصد دارید از مرکز خرید اوراسیا دیدنکنید باید بدانید می توانید از 10 صبح الی 8 شب به ان جا بروید.

مرکز خرید کارواسلا

یکی دیگر از محبوبترین مراکز خرید تفلیس مرکز خرید کارواسلا است که دارای 8 طبقه و 700 مغازه است که از انواع پوشاک از برند های مختلف گرفته تا لوازم منزل را می توانید در آن ها مشاهده کنید.
این مرکز خرید نیز دارای امکانات رفاهی و تفریحی ازجمله محل بازی کودکان ، کافه و رستوران است.
مرکز خرید کارواسلا از ساعت 11صبح الی 21 میزبان شما خواهد بود.

مرکز خرید ایست پوینت

این مرکز خرید دارای 150 مغازه مختلف است که می توانید انواع چیزها را با برندهای متنوع و محبوب مشاهده کنید.
مرکز خرید ایست پوینت علاوه برداشتن رستوران هایی با منوی غذایی متفاوت و خوشمزه ،محل بازی کودکان دارای سینما و همچنین سالن بولینگ نیز هست که بعد از خرید می توانید به تفریح بپردازید و یا از تماشای فیلم لذت ببرید.


میدان تکسیم

سلام دوستان گل ،امروز می خواهم برایتان از میدان تکسیم استانبول که به آن میدان تقسیم هم می گویند تعریف کنم ،بامن همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.
میدان تکسیم استانبول در واقع یکی از مهترین میادین و جاهای دیدنی استانبول محسوب می شود که در مناطق اروپایی استانبول واقع شده است.

این میدان بسیار پر اهمیت است و در واقع مرکز اصلی کشور ترکیه محسوب می شود.

در میدان تکسیم شما شاهد چیزهای مختلف و البته شلوغی و ترافیک خواهید بود ، در این میدان انواع رستوران ها و اغذیه فروشی هایی وجود دارد که به هیچ عنوان نباید طعم غذای آن ها را ازدست بدهید ،همچنین بناهای تاریخی ، فروشگاه های متنوع زیادی و بناهای مختلف دیگری در این میدان معروف وجود دارد.
در ادامه به معرفی تعدادی از جاهای دیدنی این میدان خواهم پرداخت.

پارک گردشگری

اگر اهل پیاده روی هستید بازدید از پارک تقسیم که آب و هوای خوبی هم دارد انتخاب خوبی به نظر می رسد.
این پارک از اهمیت بالایی برای مردم ترکیه برخوردار است و زمانی دولت ترکیه قصد تخریب این پارک را داشته که مردم به اعتراض و دفاع از این پارک پرداخته و در واقع مانع از تخریبه آن شدند.

خیابان استقلال

برای علاقه مندان به خرید بازدید از این خیابان بی نظیر و فوق العاده است زیرا دور تا دور این خیابان پر از مغازه های مختلفی است که اجناس مختلف از برندهای مختلف و معروف را به فروش می رسانند.
همچنین باید بدانید ورود اتومبیل و موتور سیکلت در این خیابان ممنوع است.


البته یک تراموای قدیمی در این خیابان وجود دارد که می توانید تجربه سوار شدن در ان را امتحان کنید.

انتخاب هتل برای اقامت

اگر از میدان تکسیم استانبول خوشتان امده و دوست دارید در نزدیکی این میدان باشید تا باخیال راحت از جاهای دیدنی ان دیدن کنید پیشنهاد میکنم یکی از هتل های متعددی که در این میدان قرار دارد را بنا بر مقدار بودجه ی خود انتخاب کنید، هتل های میدان تکسیم یا تقسیم استانبول دارای امکانات لوکس و متعددی برای گردشگرلن هستند و از سه ستاره گرفته تا هتل پنج ستاره را در این میدان خواهید دید.
در ضمن باید بدانید ایسگاه مترویی که در این میدان واقع شده کار شما را برای بازدید از اماکن گردشگری استانبول راحت می کند و البته استفاده از مترو بسیار با صرفه تر و کم هزینه تر از وسایل نقلیه ی دیگر است.


پارک آبی دبی

سلام امروز می خواهیم درباره ی یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی ، پارک آبی دبی که هفتمین پارک آبی برتر دنیا محسوب می شود صحبت کنیم.
پارک آبی وایلد وادی دبی
پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از بهترین و معروفترین پارک های آبی دبی است که گردشگران زیادی هم دارد و تاکنون توانسته چند جایزه هم بدست اورد.


پیشنهاد میکنم اگر اهل هیجان و تفریحات آبی هستید در سفر به دبی برای تجربه ی هیجان بیشتر حتما از این پارک آبی که تعداد زیادی وسایل بازی دارد و بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است دیدن کنید.
در پارک آبی دبی می توانید از وسایل بازی آبی مثل سرسره های طولانی و هیجان انگیز ، تعدادی استخر ، موج سواری و... استفاده کنید و خیالتان هم راحت باشد که آب بسته به فصل و اب و هوا روی سرد و یا گرم تنظیم می شود.
در واقع هر کسی با هر سن و سالی و هر وضعیتی می تواند از وسیله های این پارک استفاده کند و جالب است بدانید  حتی برای معلولان و زنان باردار هم وسیله ی بازی وجود دارد.
بلیط را هم می توانید به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری تهیه کنید که البته خرید بلیط آنلاین ارزان تر و به صرفه تر است و باید بدانید که قیمت بلیط برای هر شخصی متغیر است زیرا قیمت بلیط بر اساس قد افراد تعیین می شود.

اگر در این پارک احساس گرسنگی کردید اصلا نگران نباشید زیرا  3 رستوران وجود دارد که می توانید در آن ها خود را به خوردن غذای خوشمزه دعوت کنید.

اگر هم قصد خریدن یک سوغاتی یا یادگاری کوچک برای عزیزانتان را دارید می توانید از دو فروشگاه موجود سوغاتی خود را تهیه کنید.
این پارکاز روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 19 و در روز جمعه از ساعت 10 الی 22 و در روز شنبه از ساعت 10 الی 20 پذیرای شما گردشگران عزیز است.
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، منطقه جمیرا، ناحیه جمیرا 2، خیابان جمیرا، رو به روی برج العرب، پارک آبی وایلد وادی.